GandSecret

ce nu am curaj sa imi asum

Eram misto, in pula… lui!

Citesc alea .. gen 3 articole de acum 4-5ani si observ ca betia era la inceput, creerul era mai activ, eu eram la fel de lasa! El e in pat, somn de acum vreo 5h, ca baut ca vita probabil acum o noapte, de nici la munca nu a aparut. Eu am muncit, mi-am luat o micro-clisma, si astept destrabalarea nocturna.

De cand nu mai citesc, sau mai am de-a face cu oameni culti.. simt ce mi s-a stafidit aproape si ultimul neuron.

Mda.. tot grasa si alcoolista sunt! Happy, happy….  joy, joy!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

